ماسک مو بدون سولفات ایشتو ویگو

بیشتر مشکلات مو با از دست‌دادن رطوبت شروع می‌شود که منجر به خشکی و شکننده شدن موها شده و زمینه را برای موخوره و شکستگی موها ایجاد می‌کند. غالبا مقصر اصلی این مشکلات، سولفات موجود در شامپو و محصولات مویی شماست! پس با شناسایی مقصر به راحتی می‌توانید با آن مقابله کنید اگر نمی‌دانید ماسک موی فری سولفات چیست در ادامه همراه ما باشیدماسک مو فری سولفات یعنی چی.
ماسک موی بدون سولفات از جمله محصولاتی است که بدون ماهیت تهاجمی‌ سولفات‌ها فرموله شده است و به پوست سر و موهای شما اجازه می‌دهد تا رطوبت ضروری مورد نیاز برای ظاهر زیبا و سلامت خود را حفظ کند. شاید فکر کنید این ماسک فقط برای موهای آسیب‌دیده مناسب است؛ اما همه انواع مو از فواید ماسک موی بدون سولفات بهره‌مند می‌شوند زیرا اساسا موها فارغ از نوع و جنس آن‌ها، برای حفظ خاصیت ارتجاعی و جلوگیری از شکستگی بیشتر به رطوبت نیاز دارند.
اگر استفاده از محصولات مراقبت از موی حاوی سولفات را متوقف کنید، به سرعت متوجه تغییراتی مانند بهبود تعادل رطوبت موها، گره‌های کمتر، کاهش موخوره و بهبود حفظ رنگ موهای خود خواهید شد

از طرفی، با افزایش قرار گرفتن در معرض آلودگی و مواد شیمیایی، موها بیش از هر زمان دیگری به مراقبت و تغذیه نیاز دارند. برای افرادی که موهای خشک، آسیب‌دیده یا وز دارند، استفاده از ماسک مو می‌تواند معجزه کند. در سال‌های اخیر، بازار شاهد افزایش تقاضا برای ماسک مو بوده است؛ به‌طوری که بسیاری از برندها طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهند. با این حال، همه ماسک‌های مو یکسان ساخته نمی‌شوند.
ماسک مو بدون سولفات برند ایشتو ویگو که سرشار از کلاژن، ویتامین، روغن و البته بدون سولفات و پارابن بوده و بهترین راه حل برای کسانی است که به دنبال مراقبت و تغذیه موهای خود هستند. ترکیب منحصربه‌فرد این ماسک‌ها، آبرسانی شدیدی به موها می‌دهد و موها را نرم‌تر، براق‌تر و قابل کنترل‌تر می‌کند.